fjärde advent

Ohyes, kan inte beskriva med ord hur underbart det är att ha lov, äntligen föfaan!
avslutningen var très bien och jag hade jäkligt kul alltså. min plånbok försvann, men blev upphittad igen av johan jensen och tack gode gud för det, för där låg mina sista slantar. Och ja, jag behöver väl inte ens nämna att jag verkligen verkligen behöver alla pengar jag kan komma över.

Igår umgicks jag med sara, millan och linnea. vi spelade Alias. det var kul. alltid lika kul att höra hur ens kompisar ser på en. jag skulle förklara ordet kakmonster och börjar med att säga: ja, man skulle kunna säga att jag är det. och direkt från alla håll och kanter hör jag ord som:
-lat
-godisgris
-invalid
-arbetslös

jaha, okej? tack för den. haha kul var det iaf.
 
imorgon blir det julbak med mami, mumma!

ha det bra
puss


Kommentarer
Postat av: pandan

DU va full i fredas, DU va rolig :D

Postat av: Moa

haha jag hade jävligt kul också:D

2008-12-22 @ 17:17:00
URL: http://thefictionwelive.blogg.se/
Postat av: linnea

hahahahaha nu skrattade jag så jag fick små tårar i ögonen

2008-12-27 @ 20:19:40
Postat av: Jennie

Lite mer bloggande från din sida mois!!! dåligt med de tykker jag :P

2008-12-28 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback