korkort

Idag tog min kära vän Sara körkort!!! Så dagens spenderades i den röda farkosten. det var kul.
Stannade hemma från skolan idag för att plugga. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Tanken var ju att jag skulle gå upp vid sisådär 9 och börja studera, men vaknade istället klockan 11. Pluggade i en timme eller något, sen ville jag ju ut och tuta och köra med sara.

Nu har jag och Hannes varit och simmat (!!) Jag har ont i hela kroppen. Men guuud så skönt det var. Hungrig som en varg är jag också,  ska bli mums med mat nu (som hannes får laga, för jag orkar ju inte)

Yepp yepp, imorgon ska jag ha redovisning om mina namn osv. Moa betyder mor. Kul. Alla andras namn betyder typ prinsessa, vacker, gudomlig osv. Så kommer jag med mor. Men Isola betyder ö. Det gillar jag.

nu är det mat!!

puss

Kommentarer
Postat av: "Gud har förbarmat sig"

Johan betyder faktiskt något så fint! ;D

2008-12-03 @ 21:41:11
Postat av: "Gud har förbarmat sig"

Johan betyder faktiskt något så fint! ;D

2008-12-03 @ 21:42:17
Postat av: linnea

kan glädja dig med att mitt andranamn Maria (alltså även marias namn) betyder bland mycket annat: "en droppe i havet" "stor sorg" "den välnärda" "den gudsälskande" och alla annan möjlig skit. :)

2008-12-09 @ 19:52:28
Postat av: Moa

hahaha det kan du ha, så obetydelsefull är du... du skriver väl inget dumt om maria i din blogg? hon läser ju elevernas bloggar 8-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback