näe, inget speciellt

Ja, jag måste nog säga att jag är glad och det bubblar i min mage varje gång jag tänker på att jag inte behöver räkna ut någon mer derivata eller extrempunkt. Ingen mer aritmetisk talföljd. jag blev godkänd i matte c!! vilken lättnad. och ännu bättre, sovmorgon varje måndag framöver.

idag har julkänslan varit hög. julbord i skolan. och ja, jag tycker det är gott. I år ska jag äntligen få äta julbord på julafton igen. nu var det tre år sedan, eftersom julbord inte faller mamma i smaken, och det är väl hon som gör den mesta maten. och därför väljer hon att laga annan (väldigt god) mat.
Men i år, när de små knattarna är med blir det julbord, julgran och överfyllt med juklappar. en riktig jul helt enkelt.

Kul att de flesta uppskattade spexbladet. jag måste medge att jag är väldigt nöjd över våra prestationer.

Nu ska jag kolla på sista avsnittet på Bonde söker fru. iaa-iaa-ooh. 

puss 


Kommentarer
Postat av: pandan

TRO mig moa, jag gör allt för att bli frisk!!!!! min kropp skall icke svika vårt fina lag på fredag. om jag så ska släpa mina ben efter mig så är ja där!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback