nostalgitripp

Igår var det den omtalade och ack så efterlängtande 60-70-80-tals festen hos Johan. Jag var nån slags 80talist med mycket färg och fluff. Halva nöjet var ju att göra sig i ordning. Jag har aldrig sett mamma så engagerad förr. jag var iaf nöjd med outfiten och runt 20.00 åkte jag, hannah och sara ut mot bonneland (hånger). Den som lyckades bäst var ju helt klart husets värd, johan alvarsson. ohja. har aldrig sett en sån spänstig och välformad rumpa i så tajta byxor. haha, det var kul. Linneas ögonbryn var inte heller att leka med. De rosa byxorna som int blygade på utsvängningen som jag köpte på tradera var för små, men lilla Hannah fick i sina lår i dem så hon fick ta över rollen som hippie. Hon blev så söt, så söt.  

Men hur kommer det sig att det alltid tar slut så snabbt? Jag vet inte när en fest höll på till klockan 2 eller något senast. Näe, de tar slut vid 12-halv 1 snåret. Och det är ju då det börjar bli som roligast, tycker jag. Jag hade iaf jäkligt kul fram tills det dog ut.

Nu kommer Sara snart och hämtar mig, så ska vi åka och köpa godis, och sedan vidare till Mejeriet och stå i garderoben och ta hand om fulla människors jackor. Inte jättesugen på det, men behöver pengarna i arbetslösa tider som dessa.

Bilder från igår kommer så fort jag fått tillbaka min kamera, som för tillfället är borta. (förmodligen hos johan)

ha en bra kväll,
puss

Dagens låt:
Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Vad jag bryr mig om nu, är att höra dig andas
veta att du är nära :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du va en snygg 80-tals brud! du passade ju fan i dedn stilen. Du borde börja köra med den! :D

2008-12-09 @ 12:11:59
Postat av: Jennie

Du va en snygg 80-tals brud! du passade ju fan i dedn stilen. Du borde börja köra med den! :D

2008-12-09 @ 12:12:18
Postat av: Moa

haha säger du det? många som har sagt det, men jag vet inte riktigt 8-) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback