hem ljuva hem

Jaha, hemkommen från Åmål och allt julfirandet. Väldigt mysigt att fira jul med hela familjen, det var ju ett tag sen måste jag säga. överflöd av god mat, mer paket än familjen redevall nånsin skådat, snoriga småbarn, en syster med halsfluss, tidiga mornar och karl bertils julafton. Ja, julafton är härligt.

Imorgon är det min första dag på mitt nya jobb. OH HERREGUD JAG ÄR NERVÖS.
men ack vad glad jag är ändå. äntligen kommer pengar rulla in på mitt konto och jag kan börja spendera. eller nej, spara. jag måste börja spara. london, ayia napa, balen och mer därtill. på tal om london har ju bokat biljett dit nu, till min apu. fyfan vad härligt. nästan tre veckor i london. kan inte bli bättre.

näe, hade tänkt att titta på tv nu. sen sussa sött.

ha det bra
puss

Dagens låt: Jack Johnson - all at once

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback