lördag

Lördag kväll och jag känner mig mer ambitiös än på länge. Istället för att åka pulka i åsabacken, stannade jag hemma och pluggade. Så ikväll har jag suttit tre timmar framför matteböckerna. och jag måste säga att det börjar klarna nu.
Och nu är jag dödstrött, så snart blir det nattinatti för min del, sen upp i ottan och återigen sätta sig och plugga. jag tänker inte ha mer matte under gymnasiet, så är det bara. Och då gäller det att lägga manken till.

Så ja, som sagt. natti natti

puss

Dagens låt:
Britney Spears - circus

Kommentarer
Postat av: linnea, din vän och rådgivare på livets krokiga väg.

åsabacken var värt mer än ett betyg i matte c ska jag be och få tala om för dig.

2008-12-16 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback