it's cold around me

Nae, nu känner jag att jag börjar bli så där hänging och deppig som man har en tendens att bli under de här mörka månaderna. När man vaknar är det kolsvart, när man cyklar till skolan är det mörkt och när man cyklar hem från skolan är det mörkt. Och klockan halv fem blir det kolsvart. Det är som att gå i ide, fast ändå vara vaken. Så skulle man nog kunna säga.

Jag har förresten nått mitt besökssiffror rekord. woho, det tar sig. Och för att fira det ska jag bjuda alla jag känner på en ss...eeh.. DUNDERstorfest. hehe det är sant. Precis som den sjuka jävla fjortisen sa när hon hade träffat Johan Palm. Jag blir fan rädd för henne. "han bytyder allt, jag älskar han mer än min familj" så jävla dum i huvudet rent ut sagt. nu vet ju inte jag vad hennes familj har gjort för att förtjäna det här uttalandet, men det måste ju vart något riktigt hemskt, för att älska någon som man bara sett på tv, som dessutom är den taktkänslolösa och tondöva Johan Palm, det är ju helt stört. Man börjar ju nästan undra om hon bara driver med folk. Lilla annalisa 8-)

http://www.youtube.com/watch?v=M6MX1BpNUZM&feature=related ni kan ju kolla själva om ni inte har sett det.



Idag fyller Brittan år.
Därför skulle jag nog vilja säga att Dagens låt blir Ooh ooh baby med just Britney Spears


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback