2008-11-24

Idag är det exakt på pricken en månad kvar till julafton. Och jag längtar. För första gången på väldigt länge, längtar jag verkligen till julen. Jag vet inte om det är för att jag har blivit äldre och klokare (?) men jag uppskattar julen mycket mer nu än förr. I vår familj har aldrig julfirandet varit något speciellt, och julklapparna har aldrig varit i överflöd. Och det var ju hemskt och förfärligt när man var liten och och ville ha allt man pekade på. Men nu gillar jag det. Julen handlar om familjen. Nära och kära. Inte bara massa materiella saker. Och i år, för första gången på jag vet inte hur länge, är hela familjen samlad. Det blir inte bättre än så!

Inom kort kommer Londonbilderna läggas ut också. Den som väntar på något gott...

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback